dan före doppardan.

hejs.
fick nyss feta utskällningen av mamma.
hon tycker att jag lägger ifrån mina saker här och där.
haha, för hon hitta mina kläder inne i badrummet och i köket,
det var droppen.
så nu går jag och plockar upp efter mig,
men en kul sak är att när jag kom hem igår ,
så var mitt rum städat,
min mor hade städat igen. och då måste man vara försiktig.
för om man det blir stökigt så bryter helvete ut.
men imorgon är det jul !!
jag har noll julkänsla , och det står 50 julklappar i köket.
orkar inte änns kolla på dem, allt är till mig från mamma och pappa.
haha , säg inte att jag är bortskämd.
jag måste tvätta idag igen.
och det är typ tröttsamt.
men vafan jag får jju rena kläder (a)
jag kommer typ inte sminka mig idag.
får se om det går som det ska.
jag är blek som en bajsunge.
vill ni veta en rolig sak ?
jag halkade i badrummet idag, och slog på arslet.
så jag låg och skrev medans jag garva,
och tiina kom in , och börja garva lika mycket.
sen kom mamma in och hon börja också garva.
sen kommer pappa och jimmie och kollar.
så undrar dem varför alla skrattar så mycket,
för tiina hade sett mig när jag ramla i spegeln,
och mamma hade hört när jag ramla in i duschen.
så det blev värsta skrattfamiljen.
det var lite kul faktiskt , att jag kunde få våran familj på bra humör.
nu lite innan jul, för det är så mycket stress.
hinner inte änns ta i tid själv att leva livet.
men nu ska jag klä på mig mina mjukiskläder och gå och tvätta.
puss på er , och jag älskar er alla !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0