den sjuttonde december tvåtusensju

har nyss pratat klart med bella.image32
både hon och jag mådde dåligt.
så efter man pratar med henne mår man bättre.
jag älskar henne.
skulle aldrig änns tänka tanken på att svika henne.
inte så lång vänskap, men den är äkta.
vad som än händer så kommer jag alltid älska isabelle johansson!
man skrattar alltid när man pratar med henne.
och det gillar jag,
eller jag älskar verkligen det.
ett liv utan vänner är helvete.
skulle inte klara en minut,
för när ett problem försvinner väntar ett annat.
och då har man vissa äkta vänner man kan prata med !
jag älskar er närmsta och ni vet vilka ni är ! <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ÄLSKAR DIG MEST LINA HALLQVIST

2007-12-18 @ 09:03:34
URL: http://bbellaw.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0