fredag - lördag

tja på er.
kom hem för typ en timme sen.
har varit i storvreta och kolla på 91ornas matcher.
dem vann första , och förlora andra..
det här har varit min värsta dag på länge.
jag har gjort massa saker som jag ångar nu.
er som jag lovade att jag skulle sluta med en grej.
förlåt men jag gjorde det igen.
jag grät när jag kom till storvreta och satt på läktaren idag.
fyfan va hemskt det var.
fast jag grät diskret , jag lovar !
ingen märkte hoppas jag.
men efter den första matchen hämta vi tommy och fredrik,
drog till hotellet och 91orna käka.
i typ en halvtimme.
sen åkte vi till deras andra match,
den förlora dom dock.
det var inte lika kul.
men sånt är livet vafan. men min dag blev bra igen !
men idag hade jag fan inte anledning att leva om jag ska vara ärlig.
men nu har jag en anledning , och det är min bästevän ! tack för du finns.
jag har tyyp hur mycket pengar som helst nu.
rik jävel ^^ ,
tänkte ta mig i tid och hitta någon fin jacka.
någon som har lust och följa med in till stan nästa vecka ? :)
hihi ,
men nu ska jag kolla vidare.
puss.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0