fredag-lördag.

hejsan igen.
sitter hära med tända ljus faktiskt för mig själv.
har absolut inte gjort någonting idag.
menmen. fredrik loggade in för ett tag sen.
han får mig alltid på bra humör !
fyfan tänk ett liv utan honom,eller vänner alls.
usch fy och blä! imorgon blir det tomtbergahallen.
ska kolla på matcher och umgås med vänner.
sitter och lyssnar på en låt som jag fick isommras.
och den är typ .. bäst?
Tiina ringde idag. hon hade hemlängtan.
förstår henne. åka till USA helt ensam och bara känna en innan.
och vara dära i tre månader kan inte vara kul.
men hon kommer ju hem snart.
har saknat henne typ hur mkt som helst.
det är sant att men inser hur mycket man kommer sakna någon förns det redan är försent.

men nu ska jag göra kudden sällskap hära.
p u s s h e j. < 3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0