fredag morgon.

godmorgon sweethearts.
sitter hära i min älsklingströja och täcke.
lyssnar på lite paremore och pratar i telefon med isabelle.
vill att människan ska komma.
men det är ju ganska svårt .. ?
idag har jag nog inte speciella planer tror jag.
hoppas tina kommer upp.
annars får jag panik,
jag vet vart mamma har gömt julklapparna.
men det känns ganska meningslöst att kolla.
vill öppna på julafton istället.
jag har ingen riktig julkänsla iår..
det är ju inte så bra.
men ändå. jag får väl dunka julmusik hemma nu när jag är själv.
kollade på the grudge 1&2 igår.
dem var helt meningslösa.
typ ändå skräckfilm jag inte blev rädd.
och då är det inte bra om inte lilla lina blir rädd.
jag är ju fan rädd för våran katt här hemma.
nu fick jag äntligen isabelle att komma !
tack , lite sällskap här hemma.
min mor väkte mig imorse.
hmm .. det var inte uppskattat om jag säger så.
jag har skrikit i sömnen inatt.
så mamma fick stänga alla dörrar här hemma , för jag slutade inte skrika :o
hahahaha , jag är ju fan dum mot min familj hära ^^
men nu har jag knappat på tagneterna så dem glöder.
pussheej ! <33


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0