fredag.

tjenadära.
idag så blev det lite bättre. fick värsta skrattanfallet på idrotten så alla kollade snett. men jag sög verkligen !
fast jag hade ju kul, är inte det huvudsaken ?!
sen så fixade vi oss, drog och käkade. eller rättare sakt, jag äter inte. jag kollade på dem.
på matten så gjorde jag fem tal ! dem fem första på två veckor. dem andra timmarna har jag bara suttit och jag inte så speciellt stolt över mig själv. men se från den ljusa sidan hey! det kanske var dem två sämsta matte veckorna i mitt liv. sedan engelska. jag hatar det. men jag satt och kollade på film. usch på honom. han är äcklig ful. förlåt men jag tycker synd om honom. det var typ edward någonting, han hade händer som var saxar, jag fattar inte varför vi ska se den på engelskan , men det är bättre än att jobba så jag ska inte klaga! mitt internet är knas idag. rikitig jävla knas !
min mamma kom in i mitt rum , så lägger hon upp två papper på bordet. och säger : vilken mobil vill du ha ? du väljer ! för du fyller ju år snart ,
så jag tänker fortfarande ..  och ni som känner mig! JAG TÄNKER ! :D

image3

det är fan snart jul ju !
det jag önskar mig mest just nu. är nog honom. 
sär önskning, vet att jag inte kommer få som jag vill.
nej nu ska jag vara social hära med .. dem som vill :')
pusshej. jag älskar er alla ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0