fredag

hejsan dära.
sitter hära och har extremt tråkigt!
bella ligger och läser min frida & jag sitter och lyssnar på musik.
V-Ä-R-L-D-E-N-S-B-Ä-S-T-A musik också !
haha naat .. typ mika !
aja, fredrik skulle inte sova hos T&C inatt , för dem är sjuka.
och jag blev ledsen i ögat dära.
men bättre tur nästa gång kanske , (a)
imorgon fyller jag år.
då blir det paket ! :o
sedan ska jag till tomtbergahallen och kolla på en match ,
sen hem , träffa släkten och sedan ut.
haha , vet ni? jag mätte mig härom dagen. kändes .. skit !
jag är 1,55 ! :o kort eller vad?
men vet ni? issa sa att killar tycker om korta tjejer x'D
hahaha. nej men nu ska jag nog tråka vidare.
pusshej <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0