fredag.

tja på er.
ligger i sängen och sover typ.
har inte orkat gå upp.
ska till storvreta vid sex.
om dem går vidare spelar dem nästa match runt 10.
så jag kommer inte skriva ikväll.
jag har lyssnat på depp musik hela morgonen.
det är en sån dag.
jag kanske tar en blogg paus i en dag eller två.
det är tröttsamt att skriva.
menmen. ni klarar er.
ni får ringa istället.

jag har legat och kollat på tv hela dagen.
nån jävla pengar program.
skit tråkigt.
men jag har inte orkat byta kanal.
haha. trött eller vadå ?!
men nu ska jag nog duscha och få ut mitt ruffs till hår.
jag har seriöst affro ! xD
och jag snorig och hes.
jag har tappat rösten !
för jag gick och skrek från huddinge centrum till huset hela vägen igår !
skit jobbigt.
haha, jag gick och skrev ett sms igår .
sen när jag kollar upp går jag rakt in i en papperskorg x)
lite kul.
nemen nu ska ja duscha ,
puss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0