im in love.

asså jag kan inte sluta tänka på honom.
att bara kolla in i ögonen , och han vet vad jag vill.
jag älskar honom,
han vet vem han är.
alla borde ha en person som honom.
för han är underbar.
det går inte beskiva hur bäst han är.
hur jävla fin denna människa är.
jag vill tacka gud att han fick chansen att andas.
släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten.
alla minnen vi delar. den korta tiden vi har känt varandra.
men allt är så jävla fint.
jag saknade en bit , och det var du.
det finaste jag vet.
du och jag förevigt.
låt det alltid vara så,

dagarna kommer och dagarna går , jag älskar bara dig.
när du ser på mig då stannar tiden.
utan dig skulle jag vara borttappad.
jag hör din röst överallt.
jag hoppas du förstår att du är den enda.
att du är min , det kan inte vara sant.
du är det bästa som hänt mig.
att nudda dina läppar
djupast i mitt hjärta finns ditt namn


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0