jag är så jävla underbart glad.

hejsan.
har typ nyss klätt granen ,
och innan det spang jag till mina kusiner och lämna och hämta julklappar,
dem ska åka till järsvö över julen.
och jag är inte ett dugg avundsjuk om jag ska vara ärlig.
eftersom jag har mina halva släkt dära.
haha , så jag har ju varit dära några hundra gånger,
men jag ska ge dem lycka ,
för dom ska ju bo i skidbacken,
JAG VILL ÅKA SKIDOR , NU !
det är hur kul som helst.

jag har så jävla mycket känslor till en person så jag snart sprängs.
han vet vem har är, och jag älskar honom mest.
jag kan inte änns vara sur på honom,
har får mej alltid på bra humör.
alla minnen vi delar är dem finaste jag har.
han har fått mig på rätt spår i livet.
jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig.
jag går upp på morgonen för kärlekens skull.

puss på er alla.
jag älskar er läsare. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0