jag har kul :'D

jag satt och tjöt av skratt i tio minuter.
fråga inte varför. det var helt tyst här hemma.
jag satt i min säng.
och bara tog det lungt.
sen fick jag ett skrattanfall.
och börja skratta.
så satt jag dricka i halsen.
och det spruta cola från alla håll och kanter.
så nu är mina vita lackan helt colafärgade.
det var ju inte lika kul,
men jag behövde verkligen skratta !

jag ska ut och gå klockan sex.
notera det. nemen.
jag måste verkligen göra något åt dagen.
en rolig sak är att jag ska få nya skidor !!
och jag ska inte betala ett enda öre!
haha som vanligt.

men förra året knäckte jag mina skidor!
hmm. det var inte kul.
jag fick åka på en skida xD

fast iförsäg. jag fixade dem sen.


nu kom mamma med mat hära.
pusshej !<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0