lista

1. När gick du upp idag?
12

2. Diamanter eller pärlor?
båda

3. Senaste filmen du såg på bio?
supersugen tror jag

4. Favorit-TV- program?
många

5. Vad åt du till frukost?
ingeting.

6. Vad är ditt andranamn?
Marie

7. Din favoritmat?
bara mat , (a)

8. Vilken mat gillar du inte?
potatis , ris , massooor.

9. Favoritchips?
brukar inte äta chips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
venne

11. Vilken bil kör du?
En trehjuling

12. Favoritmacka?
Toast!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
venne.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Tighta stuprörsjeans,

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
bort från sverige , eller norden iallafall

16. Favoritklädmärke?
Är inte så inne i märken..

17. Var vill du dra dig tillbaka?
va?

18. Favorittid på dagen?
Kvällen

19. Var är du född?
Huddinge sjukhus

20. Vilken är din favoritsport att se på?
inbandy

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Niiix, eller jo, men kan inte , xD

26. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör tror jag.

27. Bästa barndomsminnet?
Allt !

28. Varit i Afrika?
nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
HAHAH , ja faktiskt , xD

30. Varit med om en bilolycka?
ja , men inte så stor.

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
eeh ?

33. Favoritblommor?
intresserar mig inte

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Donken alltid.

35. Äger du en cykel?
Ja, min och angelicas , xD

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
det finns många !

37. Läggdags?
aldrig igentligen.

38. Vad lyssnar du till just nu?
musik .

39. Favorit färg
Guld, svart , mkt

40. Hur många tatueringar har du?
Ingen än.. Ska dock göra en någongång

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0