listor <3

Ditt namn: Lina
Längd: 157 cm
Spelar du något instrument: Nej, skulle vilja, men har inte tid.
Vem är snyggast: eh-he , de ni (a)
Vem vet mest om dig: fredrik & bella
Vad vill du ha just nu: kärlek (a)
Vilka sjukdomar har du: IQ befriad.
Fobier: Mörker, Spöken , klaustrofobi,
Känner du nån snygg kille: Jarå.
Har du körkort: Aa , absolut, på min trehjuling, (a)

Åsikt om jultomten: HETA JÄVEL !
Vill du gifta dig: Yes
Tycker du att du är attraktiv: haha , venä.
Din hårfärg och frisyr: blond , knullruffs. FJORTISFRILLA !
Väska just nu; Min friis (a)
Har du glasögon:  linser.
Hur ser din plånbok ut: silver.
Favorittv-program: Desperate Housewifes,
När ska du festa nästa gång: nyår ^^
Vad köpte du senast: eh ?
Hur mycket pengar har du: mycket.
Hur svarar du i telefonen hemma:  Hallå? eller Lina.
Senast kramat: Fredrik
Vem sov du hos senast: Bella tror ja,
Stjärntecken: Skytt
Ögonfärg: Blå grön
Kroppsform: Smal , kort , väger 38 och är 157 ^
Kall favoritdricka: Julmust eller cola
Varm favoritdricka: varm choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: finns mycket
Säger ofta:  hej , vänta.
Saknar du någon: min farfar.
Du fikade senast: i veckan med mamma.
Senast sedda film: eh , kollade på tre idag , kommer inte ihåg vilka.

Hur känner du dig nu: trögtänkt.
Kan du laga mat: nej ,
Vad pluggar du:  va ?
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Är du smart: HAHAHAHAHAHAHAH , roligaste skämtet !
Snarkar du: om jag är förskyld.
Lesbisk: Nej
När och varför grät du senast: i tisdags , för det var ett år sedan min farfar dog.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0