lördag

image46julpyntadet är för full fart igång hemma hos hallqvistarna. skit mysigt. blir som en helt annan längehet när man julpyntar. nu fattas bara julklapparna under granen , dem ligger väl där under inatt. sen är allt perfekt.

jag kan inte sluta le nu, allt är bra.
jag älskar att bara kunna lägga sig i sängen och tänka på dej, alla minnen vi delar.
jag älskar dig till döden och hoppas att du vet det. vill att du lyssnar på mig , och säger vad du tycker, om du stannar här , då blir det slutet på vår saga.

livet är perfekt , och jag älskar er närmsta.
nu tänker jag leva livet och ni som ska klaga, seriöst ? jag tar inte åt mig ..
ni är små snorungar som inte har liv,
dö bara..



annars var det inget för mig. pusshej <3





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0