måndag.

tinixen,
jag skrev typ ingeting igår.
men jag drog till solfagra runt åtta tror jag.
var jag dära. angelica och bella drog så jag hade inget sällskap hem ?!,
kul lixom och hem elva fråga solfagra. typ ingen belysning alls.
menmen, jag tänkte det ordnar sig säkert.
så dem smäller smällare och jag skrattar så jag håller på att vika mej,
sedan runt elva följer några med mig till kvarnbergsplan,
men då kom jag på att jocke skulle åt samma håll.
så då var det ju lungt lixom. haha.
så fredrik , dennis och marcus gick hem igen.
jag och jocke börjar prata om idag.
sedan börja vi skratta lite.
så tiden gick snabbt.
och vi börja närma oss hemåt.
sen när vi var utanför honom så stanna jag i typ en halv timme - 20 min och snacka.
så vi skrattade och typ prata. det var faktiskt riktigt kul.
sen runt tjugo i tolv sa jag att jag måste gå.
annars hade jag fått stå dära hela natten.
för vi bara snackade mer och mer.

men nu börjar jag skriva lite för mycket tror jag.
jag kanske skriver lite senare idag
puss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0