måndag.

hejsanhoppsan.image23
GUD VAD JAG HATAR ATT HA SKULDKÄNSLOR !!
det är så hemsk att jag vill lägga mej och sova tills allt går över.
menmen lev livet ändå.
min dag var kort. eller den blir väl längre. ^^
hade tre lektioner.
SO , SLÖJD & SVENSKA
på so´n så gjorde jag klart världsboken.
slöjden gjorde jag klart min ljusstake.
svenskan gjorde vi ingeting, eller bara delade ut massa papper och sånt.
ska till stan med skolan imorgon.
ska gå med natalie rolin inne i stan, ska bli mysigt, sen blire träning,
inte lika mysigt menmen :P
jag har inte släppt än att jag vill mysa med någon :o
helt seriöst ! måste ha någon snart !
men det blir väl snart om allt går åt rätt håll.
min mor var snäll idag och fyllde på mitt kort på mobilen med massa pengar !
jag hade inte änns bett om det. men hon ville väl vara snäll när hon vet att jag har det ganska jobbigt just nu.
men jag älskar henne ! 

amen jag skriver mer senare när jag har något och skriva om !
PUSS ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0