Men ett leende på läpparna

hejsan.
sitter här, glad som attans !
vet inte riktigt varför. men allt känns så perfekt nu !
hoppas det håller i sig ett bra tag nu.
träffade tiina idag, hon har kommit hem !!!
överlycklig, tre månader sen.
fast hon åker om en månad igen. menmen :)
vi åt på resturang , det var mysigt.
hela familjen samlad igen :')
mina klackar på mina skor är helt snea ?!
så jag ska ha mina converse imorgon.
alla kommer att kolla snett men dem är otroligt sköna att ha på sig.
i looove !
hahaha , fick något papper från matten idag. och det stog att jag var lite seg men jobbade bra.
jag ba : tacktack,
mamma : amen det var ju en nyhet att du var seg.
haha hon har liiite humor iallafall :)
nu har jag så otroligt ont i mina kalla fingrar.
så ska nog krypa ner i sängen kanske.
pusshej på er alla. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0