natt.

Vad blir ditt namn baklänges?
anil
Har du gjort en snögubbe i år?
nej
Blont eller brunt hår?
blont
Platt eller lockigt hår?
platt
Är du kär i någon?
ja.
Vem ringde dig senast?
bella
Vad har du för startsida på internet?
blogg.se
Har du testat judo?
nej men något likande när jag var liten
Donken, burger king eller max?
Donken lätt !
Går du på någon sport?
innebandy
När åt du senast en fiskbulle?
sämsta frågan. jag noterar inte när jag äter.
Kan du gå ner i spagat?
jag kunde.
Vad drömde du inatt?
om min bästevän.
Höga eller låga strumpor?
låga
Vad åt du senast?
det var i torsdags, och det kommer jag inte ihåg.
Vad är du mest rädd för?
att bli lämnad ensam kvar.
Mjölk eller fil?
fil , jag dricker inte mjölk
sommar eller vinter?
båda. på sommaren längtar jag till vintern och tvärtom x)
Bikini eller baddräkt?
bikini
Favorit läraren?
jag säger som natalie ! Anna Wennerberg, som jag hade i 5:an
Sova i mörkt eller tänt?
mörkt
Skulle du vilja vara kung/drottning?
nej verkligen inte !
Har du gråtit i skolan någon gång?
yes.
Hur tar du dig till skolan?
går
Fjortis eller emo?
alla har olika åsikter.
Har du tråkigt?
typ ja !
Vad ska du göra nu?
sova typ.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0