ny dag , nya tag.

heiij på er.
som sakt ny dag , nya tag.
jag vaknade 13:30 idag.
har sovit elva timmar inatt.
så nu är jag pigg som en .. gris ? :)
det regnar ute. det är ju inte lika kul.
idag vet jag inte vad jag ska göra.
men imorgon ska jag träffa fredrik, snälla säg vad man kan göra.
jag är helt tom på fantasi.
jag är helt tom på vad jag kan skriva också.
mitt liv är väl inte tillräkligt spännande just nu.
igår i storvreta börja jag garva som fan.
sarjen la sig ner.
så var det time out.
så min farbror skriker : calle fixa sarjen du ser stark ut !
så calle går dit och ska fixa en bit som har rasat.
så när han tar upp den rasar allt annat
och jag börjar as garva.
så jag fick med mig en liten bit av läktaren och börja garva.
en till sak var att filip fick matchenslirare.
då säger min farbror : aa det var ju rätt av dem att ge filip matchenslirare. han fick ju max tre skott på sig.
och då bröt helvetet ut, jag börja garva så jag grät !
haha. fyfan roligaste matchen att kolla på , :D
jag ska nog börja kolla på match med min farbror.
han skriker så jävla mycket , x)
puss på er


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0