nyårsafton

hej
sitter hemma hos min farmor,
tänkte snart gå hem och knapra iprem,
haha. så tråkigt har jag.
jag ska typ gå och möta kusiner och fredrik sen.
min mor vill inte att jag ska gå den vägen.
för förut blev jag jagad där borta.
men jag sa att det var okej.
men hon ville bara mitt bästa. söta mamma ! <3
själva dagen har varit jättejätte seg om jag ska vara ärlig.
har typ suttit vid datan tre år och snackat skit om nyår, thih busig jag e.
 
men nu ska jag puggla på familjen med efterrätten hära.
börjar bli lite sugen på gottigott. haha på mig själv.
har börjat använda ord som jag inte brukar göra. :D
nejnu kollar jag vidare. puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0