onsdag kväll.

tjena sweethearts.
hur är det ?
för mig är det skiit bra !
kom hem för ett tag sen, varit med tommy , christer & fredrik.
vi gjorde ingeting typ ,
eller jo , vi gick till huset och tillbaka.
heelt meningslöst. men motion är inte farligt vafan.
idag i skolan byggde vi pepparkakshus,
och sen när man skulle rösta på det finaste huset , så gick man till 6 , 7 , 8 & 9 orna
och 9orna börja slå sönder varandras pepparkakshus , och där gick man och snodde bitar av deras hus.
min gamla pojkvän ringde mig idag,
han ba : hej sweet , hur är det ?
jag : jorå det är bra , själv ?
han : det är bra , om jag fick tillbax dig,
jag : men .. jag har gått över dig?
han : okej .. *klick *
jag undrar vad han egentligen ville ..
haha , jävla tönt  !
men nu ska jag ta och göra något annat ,
puss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0