onsdag morgon.

godmorgon ! eller eftermiddag kanske?
just nu sitter jag här och fryser.
jag vaknade elva imorse. läste smsen.
svarade , och somnade (!?)
sen vakna jag halv ett igen av att alla smsade som idioter och var desperata.
igår kom jag inte in på bloggen.
jag blev helt jävla hysteriskt !
jag är desperat efter och skiva.
men det gick ju inte..
men nu kom jag in och blev glad. :'D
jag har inget minne av att jag har dragit ut mina tre garderober inatt ?! :o
så det ligger kläder på hela jävla glovet ,
och min mor dampade och jag dampade på min katt , xD
hahah , jag skyllde på honom.
men det gick inte mamma på.
inte änns en tre åring skulle gå på det.
menmen, det är väl bara och städa då.
skriver sen (a) <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0