onsdag.

Hejjsan ,
jag är så sjukt trött.
idag i skolan var det sjukt tråkigt. vi hade håtimme, så vi gick till ica och sedan kvarnberga. efter det hade vi engelska, då satt jag ute hela lektionen, jag satt på toan och sminka mej , jessica kollade på, sen typ pliga det till i min mobil så fick jag sms igen , jessica suckade lite lätt , men jag blev glad och läste smset , (a)
sen så gick jag ut efter ett tag , på livskunskapen hade vi något jävla bajs grej skulle skirva en liten text sen skicka runt i klassrummet.
det blev faktiskt kul när typ 24 stycken hade fortsatt på texten , så det blev lite skratt då ,
när vi slutade så sprang jag fort ut till parkeringen och så hoppa jag in i bilden och åkte till tumba, jag skulle klippa miig och färga håret ,
jag klippte nästan inget och färgade utväxten. man ser typ ingeting, men det var det värt.
hemskt tråkig dag igentiligen , men för varje sekund som går, så älskar jag min bästis mer och mer.

jag satt och snackade med isabelle i telefon igen, det är faktiskt sjukt kul.
puss på alla <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0