party all the time

happpyyy sunshine !
alltså , jag sitter och ler hela tiden.
jag är kär. det var otroligt länge sen.
nu börjar alla knutar på mitt liv knytas upp.
fast jag har sjukt ont i käken.
blev slagen av en 93a idag,
usch för honom !
jag låg och grät för jag var så jävla rädd.
så kommer min bror in och fråga vad det var,
sen såg han att jag låg och skaka,
jag sakade så jävla mycket.
hemskt att en kille kan få mig att må så dåligt.
eller att vara så rädd.
och det är jätte många som vill slå honom ,
men jag vill inte vara lika feg tillbaka.
men nog om det.
jag vill mysa igen,
det är så sjukt mysigt , haha på mig själv .
imorgon blir det tommy , christer & fredrik igen.
haha , hoppas dem jävlarna väljer att kolla på film. (a)
nej nu får jag ont i fingrarna,
pusshej <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0