sitter hos kusinen

hejsanhoppsan.
sitter hemma hos mina kusin och passar hans 10 veckor gamla kattungar. sjjukt söta säger jag bara.
dem är hur små som helst. och dem bara ramlar ner från sängen hela tiden. dem vill ju vara med mig.
så ibland hoppar dem upp på datan och sätter sig på tagentbordet. haha.
lite roliga är dem. kommer bilder på dem senare.
jag har hur tråkigt som helst , så jag snodde hans data och satte miig hära och skrev.
men det blev ju inte så mycket roligare. men lite iallafall.
min mor och far kommer nog snart.
jag är ensam i hans lägenhet.
och jag vet inte när han kommer hem,
menmen.
idag har jag bara slappat , gick upp till farmor ett tag.
gjorde dem sällskap. men sedan gick jag hit, gick hem och åt en snabbis, och sedan gick jag hit igen.
haha , låg och kollade på "tomten är far till alla barnen" på fyran.
hade två katter i knät. så det var mys.
men nu ringer det på dörren. 
skriver sen ! ,
puss

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdeisgn? Vore snällt om du ville hjälpa mig med en liten grej i så fall :). Jag är värdelös på det :)

2007-12-25 @ 22:13:59
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: liina

hih , alltså jag är urdålig själv. men jag kan försöka , ? :)

2007-12-26 @ 15:58:10
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0