söndag.

hejsan
s-j-u-k-t t-r-ö-t-t !
skola imorgon då. jag pallar inte !
det är så jeffla tråkigt , typ läxor läxor läxor och läxor.
och ingen verkar ju göra dagen speciellt roligare om jag säger så.

jag mår dåligt. jag känner att jag förstör,
ska fan sluta prata med allt & alla.
så om ni känner att jag ignorerar er.
det är för att jag ska lägga ner svärdet och skapa fred.
ingen förstår liksom,

sa jag att jag var skit lack imorse ?
så den som råka illa ut , förlåt ..
men den personen som gjorde mej sur , vet vem det är och varför.
men jag trodde inte det om honom faktiskt om jag ska vara ärlig..

men ni som vet , nu ska ja äta.
pusshej på er alla ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0