söndag.

hejsan.
sitter här och käkar tårta.
var så jävla trött igår så jag somnade.
tack för en underbar födelsedag fredrik , krille , fredrik , tommy , bella och alla andra !
spelade match idag. blev 1-1 mot älta. dem ligger tvåa i serien. dem var bra. men som alla säger , dem är bra, men vi är bättre. *skryyt*
sedan körde mamma mig direkt till storängshallen , satt dära och kollade på A-laget herrar. dom vann.
känns som jag är värsta innebandy nörden. menmen (a)
jag har kul och det är huvudsaken.
vet inte vad jag ska göra senare idag. blir väl tråk, eller så ringer man isabelle !

jag är så jävla nöjd över mitt liv just nu !,
snart pojkvän , en glad familj , går helt okej i skolan , snart jul & underbara kompisar !
gosh , jag vill åka skidor ! nuuuuu !!
nej nu skriker duschen. 
C YAH ! <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du kan alltid ringa mig ;)

2007-12-16 @ 15:33:37
URL: http://bbellaw.blogg.se
Postat av: Lina

haha mja (a)

2007-12-16 @ 17:12:42
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0