söndag.

hejsan igen.
hela min vecka är slapp.
och jag vill myyysa , :o någon frivillig ?
och jag vill åka skidor, (a)
jag skulle kanske till åre över nyår. men det blir inte det.
är det någon som har lust och komma och kolla på film imorgon ?
imorgon så ska jag och mamma gå och fixa ett nytt id ,
tack !!
jag gick från storängshallen till centrum i endas matchställ. alltså shorts & tröja, när det var 0 gradigt.
det var inte nice ! sen när jag kommer till centrum hade jag inga nyckar så fick stå och fyrsa utanför min port i 20 min , då kom en tant som skulle ut, då kom jag in i trapphuset iallafall, men det var varmt dära. sen fick jag sitta i en halv timme och vänta på att någon skulle komma hem , när det äntligen kommer någon så satte jag mig framför datan , skrev lite grejer , hoppa i duschen , duscha sen så somnade jag ! , skönt som fan, men nu är jag jätte pigg ! och det är ju inte lika kul. för jag börjar nio imorgon, pallar inte vara skit trött iskolan imorgon, har inte tid med det.
tycker synd om bella, någon har snott hennes busskort. inte snällt ! och jag har tappat mitt tror jag, spelar kortet & kortet till hgy. det är inte bra.
men vafan jag hittar det säkert, jag är lite slarvig bara. ^^
aja. nu har jag kramp i fingertopparna.
<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0