tisdag.

hejsan hoppsan.
sitter hära , har nyss vaknat.
igår fick jag massor av saker !
pengar , innebandy grejer , kläder och massa massa mer !
jag är helt nöjd.
men igår när vi åkte hem från västerås.
så fick jag så jävla ont i mina ögon, så jag kunde inte titta.
så jag fick ha en halsduk runt ögonen och ligga ner.
det var verkligen jätte jobbigt.
men nu är det över , hoppas jag. vågar inte känna efter.
idag ska jag nog bara slappa.
eller det brukar bli så.
ganska skönt att ta en dag att slappa utan inget alls.
jag tog inga bilder igår.
en besvikelse.. menmen , livet går vidare.
jag lovar ! :D
imorgon vet jag inte vad jag ska göra.
blir väl samma. slappa (a)
med på torsdag , då jävlar då ska jag göra mycket.
först fixa linser.
sen ett nytt id, och bankomatkort.
sen på fredag tror jag att jag ska till storvreta och kolla på våra 91or.
min moster bad mig följa med. för hon vet att jag brukar vilja kolla.
så det blir najjs.
men nu ska jag logga in på bdb (a)
pusshej<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0