tisdag.

hejsan,
idag blir det träning. skit tråkigt , jag pallar inte träna egentligen. men jag gör det iallafall.
så jävla tråkig dag, kunde lika gärna skita i den ,
eller okej , det var kul på matten (a)
för jag och karro satt i en trappa hela lektionen och prata om .. råttor? xD
så vi satt och skratta konstant , men det var kul faktiskt. (a)
sen så hade vi idrott, typ innebandy, men det var skit tråkigt.
typ två meter plan , och tre spelare, det söög !
sen mådde jag illa. så jag drog därifrån.
sen var det lunch , käkade inget ,
på NO labbade vi , såg ut som största säret.
våran vikarie har något fel , hon fråga daniel om han hade damp , jag bah : du kan ju inte fråga det ?
hon ba : det kan jag visst ?
sen var det typ elevens val, och vi måste gå en promenad innan -.-
så jag gick till ica och träffa bästis , så kom jag försent och fick skolk.
men det var det värt (a)

see yah fuckkers ,

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0