tisdag.

hejsan.
har tränat idag. gick skit bra, fredrik och rallo kollade på våran träning.
sen så gick jag till bussen , satt dära med fredrik , så kommer jessica , sosso och wilda upp från marken, 
haha, det var sjukt kul , sen när fredriks buss kom , så satte jag mej med jessica och sosso.
när min buss kom så gick jag och sosso på , och jessica gick hem , jag ramlade två gången på bussen ,
smarta jag (a), kom hem , duschade och satte mig hära.

jag har sovmorgon imorgon ,
sen så ska jag till min frisör imorgon, färga håret (a) ,
men nu ska jag typ krypa ner och värma mig i sängen ,
sovgott sötnosar (a)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0