tisdag.

hejsan.
pallar inte skriva om igår , läs ist bbellaw.blogg.se.
jag ligger vid dem smartaste i min mattegrupp , & jag går i den smartaste mattegruppen !
LINAHALLQVIST GOES PLUGGIS !
jag är sjukt stolt över mig själv.
vi hade idrott idag,  jag var lite bättre idag.
jag har sprungit som fan idag, jag börjar orka mycket mer nu,
måste vara för fredrik har gjort mej hel igen, kärlek till honom ! ,
snart är det träning, det skulle typ vara beep test.
jobbiga fan ! , pallar inte det nu. men det är bara stå ut.
seriöst , jag får ju vila sen.
snart fyller man ju år, rättare sakt 15 december.
längtar sjukt mkt. vill ha pengar , kläder allt !

jag till kajsa idag : vad blir 70 + 35 ? *okej , jag var trött ! *
kajsa : jag orkar inte räkna just nu.
jag : och du ska vara mattelärare ! fyyyfan ! räkna nu!
kajsa: DET ÄR NO NU !?

okej , jag fattar inte det roliga med det hela när jag skriver det hära. men jag skrattade som fan, lite i smyg , för hon dampade som fan. blev nästan rädd .. pinsamaste idag , jag står och sjunger och väntar på jessica . går en kille förbi 91a kanske , och 
han : gud ! vafint du sjunger , har aldrig hört någon sjunga så fint ! ,
jag : DU HAR INTE HÖRT NÅGOT ?! OKEJ?! ,
han : jaa ! , okejokej ,
han blev typ rädd , xD

Kommentarer
Postat av: bbellaw

han : gud ! vafint du sjunger , har aldrig hört någon sjunga så fint ! ,
jag : DU HAR INTE HÖRT NÅGOT ?! OKEJ?! ,
han : jaa ! , okejokej ,
han blev typ rädd , xD

HAHAHAHA x'D

2007-12-11 @ 20:54:29
Postat av: Lina

hahah , det var så jävla kul. han blev skit rädd och typ sprang dära ifrån.
och jag stog dära , jävla pms ryck jag fick, men jag kände mig fett respekterad av en 91a faktiskt , (a) lilla jag respekterad av en som är 3 år äldre, det händer inte varje dag !

2007-12-12 @ 18:08:03



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0