torsdag

hejsan ,
sitter hära nu och lyssnar på musik.
har varit på banken hela dagen.
tröttsamt eller vad?
men nu är jjag hemma.
men jag måste verkligen säga att jag har skit ont i min rygg.
det gör så jävla ont.
jag har varit nere sen igår kväll.
det är för långvarit nu.
men lina. ge inte upp hoppet!
det går bra nu.
alla klagar på att jag är sur.
men vafan. jag kan ju inte hålla humöret uppe längre.
jag ska nog ta en promenad ikväll.
i flera timmar och bara låta tiden gå.
bara lyssnar på musik och gå.
det blir skönt.
men nu har jag inte mycket mer och skriva om,
förlåt om alla mina känlor gick över er nu.
men jag var bara tvungen.
orkar inte hålla det inom mig länge.
pussshheej !<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0