torsdag.

hejsan.
idag skit pissig dag. sämst humör hela dagen, jag vill vara glad.
har typ tänkt hela dagen, på allt. få mig på bra humör, gör mig bara glad?
Tiina kommer hem snart , jag har saknat henne skit mycket. om jag visste hur mycket jag skulle sakna henne när vi stog på Arlanda och hon skulle åka , så skulle jag tvinga henne att stanna kvar, det är något som fattas utan henne. så är det bara !

ingen har förståt mig idag. det känns hemskt att ingen kan få mig på bra humör.
jag ska radera all musik som får mig på dåligt humör.

jag har inget och berätta om min dag. eller jo , jag hade håltimme i 80 minuter. istället för musiken , tack gode gud för att slippa honom ! han måste ha problem eller något.

jag skirver sen igen <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0