torsdag.

hejjsan.
nu skiver jag igen.
var ute med isabelle. vi typ skrattade hela dan varje dag (a)
det var kulkul. men det var några omogna jävlar i centrum.
jag låg och halvsov på en bänk (okej lodis varning jag vet) och bella satt upp.
sen så springer det tre killar förbi. och jag kollar lite snett på dem, sen den sista kastar en glasflaska rakt i marken. och så stannar dem typ två meter bort. och jag ba: men guuud ! hur gamla får man vara ?!
sen så går jag hem efter ett tag , då ringer bella och är skit rädd för vakterna stog och snackade med henne för några snorungar var upp och hoppade på seglet nere i centrum , så jag ställer mig och kollar ut genom fönstret och står och kollar på dem , det var faktiskt ganska underhållande. har man inget liv så har man inte (a)
men nu sitter jag och pratar med bästis och funderar på att det är snart jul ?! och jag är helt jävla pank.
men jag fyller ju år snart. så jag får nog pengar då (a)

pusshej :) <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0