torsdag.

hej på er dära.
idag har dagen varit lång ! ,
kallt och jävligt. men annars bra.
jag & angelica fick faktiskt beröm idag på kemin.
för vi var så duktiga och jobbade. (a)
efter skolan så går jag och jessica hem till mig och dricker varm choklad.
skit mysigt.
image18
sedan satt jag och lekte med en tändare och plast.
och tror ni inte att jag bränner mig , så nu har jag världens jävla bajs blåsa på tummen.
men det går över såklart. gosh. snart fyller jag år liksom.
massssoooor av pressenter (a) , sen är det jul & nyår.
jag älskar dethära !
nej nu ska jag hoppa in i duschen.
börjar klockan åtta imorgon med teknik !
bajstråkigt. men jag överlever, jag lovar !

pusshej <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0