fredag.

hejsan ,
jag glömmer alltid bort att skirva, men jag ska bli aktiv , jag lovar!
idag på tekniken , så har vi vikarie .. för våran lärare är i Thailand, amen på tekniken så visste inte vikarien vad man gjorde , så vi hade frågesport ? haha , det var typ skönt. satt och lyssade på musik och smsa bella som är i Norrland nu , hon ska vara dära hela helgen, amen efter tekniken hade vi språk och vi är bara sex stycken i min grupp så vi satt i datasalen , och jag är så smart , så jag kunde allting som vi skulle göra, så jag fick typ .. sova ? efter den lektionen sa hade vi håltimme (a) lunch och matte som jag inte änns öppnade böckerna, kände mig lite misslyckad , menmen.. sen var det engelska , och då satt jag och snackade med niorna , sen kollade vi på film , jag mådde illa av att kolla på filmen , typ sajjk ?
imorgon har vi inga matcher , så tar det lungt hela helgen , men nästa helg äre igång igen ,
<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0