00.22

Nejmen hejsan på er !
Angelica ligger och halv sover, jävla svikare ! haha, vi ska vara uppe hela natten.
jag sitter och dricker kaffe nu, haha ! jag ska nog få med angelica och spela kort nu..
Dagen var väl helt okej. :) hade inga höga förväntningar heller så,
Haha, alltså jag och angelica. vi satt och asgarvade i typ tio minuter åt en bild, sen när vi lugnade ner oss, så kollade vi på den igen. och börja skratta igen, fyfan för våran humor !
åh, jag längar till sommaren ! jättemycket. för kolla .. vi ska åka till ljusdal, sen blir det midsommar i damnmark, sommarjobb, träffa vänner, bad bad och bad, semester med familjen ( sveeeeeeeensson såre bara skriker om det ! ) jag längar massa !
Angelicas morsa kom hem till mig ikväll, och snackade med mor min. sen snackade vi lite allvar .. men det var lugnt, var bara uppröd första timmen typ :D
sen så vare najs igen ;)
nej nu ska vi spela kort, skriver mera senare !
puss / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0