aj..

det är ligger ett sms till en viss person i min utkorg. tänkte skriva det hära. hoppas du känner dig träffad. du vet vem du är ..

minns du änns våra stunder ? jag saknar allt.. har du glömt mig totalt ? har du raderat mig helt? eller bryr du dig bara inte om mig ? vill du att jag ska försvinna här ifrån? utan dig så känns det som allt kommer rasa ihop. det kommer göra det snart också, det vet jag.. jag saknar dig, ber till gud att vi kommer ses snart igen.
försöker klara dagen, vet du hur svårt det é ? alla våra skratt alltså. det går inte änns att glömma. hur mycket jag vill så går det inte. hoppas det går bra för dig, hoppas du vet att jag är stolt över dig att du har kommit så långt i livet. du är min idol. jag ser upp till dig, jag vill vara som du.. hoppas du förlåter mig för det jag har gjort, men du ljög för mig. du spred massa rykten om mig. du hittade på en egen anledning att vara arg på mig. varför ? varför ? varför ? du sa att det var jag som spred rykterna. du sa att det var jag som ljög. vem fan var det egentligen ? det var du , det vet både du och jag om. men varken du eller någon annan verkar vilja tro det eller mig. så jag har gått ifrån detta. men att bli påmind varje jävla fucking dag om dig och det som har hänt, det är det som håller mitt léende ner .. jag kommer ändå alltid finnas här för dig. du har alltid en stor plats i mitt hjärta. alla stunder kommer finnas kvar tills jag hissas ner i min fucking grav. slut på ord nu. men försöker skriva mer.. saknar dig mer och mer för varje dag. jag ligger i min säng och tårarna rinner, känner hur livet sakta försvinner. om jag så ska springa dit du är i en motvind. jag hoppas du förstår hur jag känner, men du tänker inte änns på mig.. så hur ska du kunna förstå ? jag pallar inte änns kämpa utan dig. sen vi sluta prata med varandra känns allt meningslöst.. även om det inte är det. så känns det så. jag hoppas att du kommer få det bra. vi kommer inte ses till sommaren. jag lovar dig, det blir inte så .. jag älskar dig för den du var, inte för den du blev.


Mitt hjärta.. krampar mer och mer nu. måste logga ut nu, det blir bara värre annars. ha det bra <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0