älskling.

Godmorgon på er !
Har nyss käkat frukost, ska bara skriva lite snabbt..
Jag vettefan vad det blir för väder idag, för det är typ ljust, men mulet.. ?
heh, nejmen.
mamma har städat mitt rum ju, så jag vågar typ inte änns röra mig, för hon lär väl lacka om det blir stöktigt typ idag? hahaha !
amen snart kommer lilla angelica, då ska vi gå till skooolan (h)
ska försöka imponera på mina lärare idag och jobba stenhårt ! hela dagen, men jag kom på att på matten kommer nog min lärare bli besviken, jag har inte gjort min matteläxa .. fan också !
måste börjar göra mina matteläxor nu igen, hade ju mvg på alla. sen slutade jag göra dem.. :s
nu kom angelica, puss
åh , jag saknar dig frida. / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0