caroline. <3

jag och caroline är vänner igen. vi bråkade om en jävla tröja. shit alltså. jag tror att jag saknar henne för mycket.
jag älskar dig carro.

hon skrev ett sms till mig. jag skrivver det hära ;

förlåt lina älskling .det var ine meningen att det skulle bli såhära .. jag har varit sur& ledsen på det mesta nu, & det var absolut inte meningen att det skulle gå ut över dig . förlåt , du vet att jag alltid kommer älska dej & du , jag tänker på dej hela tiden .. även fast det kanske inte märks, så älskar jag dig jättemycket & jag vill inget hellre än att leva med dej <3 

jag älskar dig carro !!!! <3333333

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0