dagen

hejsanhejsan igen.
nu är jag hemma med natalie och jessica,
dem ligger i min säng och gör något test. ska snart gå dit :)
har nyss sminkat mig och sånt skit :p
pluggade engelska skit mycket idag, är klar med det vi ska vara klar med ;D
är jättenöjd just nu ! :)
har käkat kebab också, så jag behöver inte äta något mer idag.. no shit.
min käre kusin tommy ska stå idag på 91 matchen , typ eller något xD
han ska iaf vara med. lycka till tönt, men jag älskar dig ändå (a)<3
klockan börjar rinna iväg ;p
puss på er / l



" kommer du ihåg , när vi kysstes, när jag fick känna din varma tunga i min mun, din varma bruna kropp mot min, när du tog tag i mig, drog mig intill dig, smekte min panna, drog undan min lugg, kysste mig och smekte min kind, du viska att du älskar mig. jag saknar dig ! "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0