datasalen / rösta på gösta ! x'd

Hejsanhejsan,
sitter i datasalen med niorna. ( jag är sååå smart så jag får gå med dem, not ) men jag har slutat för idag, på kemin så fick vi gå i "skogen", jag gick med carlsson , timpa och angelica. vi gick och garva hela tiden.
jag har match idag, innan ska jag hem till isabelle, vi ska bara ta det lugnt.
jag sitter inne på meebo.com hahah, jeffla tönt (a)
caroline plattar håret på meeei. hann inte imorse. :'(
men jag mår fine för det liksom, ;p
på musiken spelade jag trummor, jag är fortfarande bäst ! nnot..
nejmen nu ska jag gå och köpa toast.. (aa')
pusssssss på ruumpan , <33

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0