datasalen,

Tjenamors !
sitter i data salen , vi håller på med något arbete om vad händer när all is smälter ? det skrämmer mig lite faktiskt :|
anyway.. har inte mycket att berätta idag. höll på med en ny design imorse, den blir klar när jag kommer hem tror jag , ;)
haha, har mina nya pumps idag. har skavsår över hela fötterna :( men jag överlever ;D
jjag måste platta mitt hår på idrotten som vi har om 12 minuter. jag duschade så sent igår, och somnade med blött hår. så imorse var det korkskruvar för hela slanten. haha !
haha , när jag kollar runt i datasalen ser vi ut som geekar. haha ! ska förklara.. ;
jimmy letar fakta om arbetet.
jessica och alina håller på med powerpoint
pontus, niklas och andreas spelar spel
och jag skriver blogg. haha !
visst är vi några i våran spårkgrupp ? x'd hahahahahahahah, nästan kul alltså.. :s
nejmen jag vill göra något vettigt nu. heh.
puss / lina

image321

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0