det är nästan så jag inte kan andas !

Godmorgon på er !
Gud så halvtrött / pigg jag är idag, jag somnade ju efter mitt inlägg igår.
nästan direkt, skickade bara ett sms till carro, sen snarkade jag ! nästan.
jag hade fått frånvaro 40 minuter på slöjden igår, seriöst. hoppas att hon någon gång kan se detta, men :
du är helt jävla hjärntvättat människa !
så sorry.
jag håller på att fixa mig, hittar inga bra kläder och ha på mig, hm.. haha juste, jag hade inga batterier på mobilen, så skulle jag sätta i laddaren medans jag pratade med mamma i ena hemtelefonen och angelica i den andra, skit jobbigt ! :S eller mest typ konsdigt..
nej nu är jag klar och sånt, angelica kommer om tre min, ha en toppen dag hörrni ! :D
puss / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0