din lilla pussy !

Godmogon.
haha , kan berätta vad vi gjorde när vi gick till tomtberga igår ;D
först så gick vi och köpte en yoggi till mig.
så jag gick och drack min yoghurt och vi pratade.
sen så när vi kom in i tomtberga, så var det basket killar dära.
så vi sprang runt och körde basket. sen när basketkillarna drog, så började jag och natta leka typ cpskadade.
så jag börja asgarva och låg på deras plan och försökte få luft. så märker jag inte att dem kommer in, så jag springer in i ett omklädningsrum när jag såg dem, haha. och låg där och garva, sen blev jag lite seriösare..
runt halv nio gick natta hem och hämtade kläder. så jag satt kvar själv, det var ganska kul och kolla på deras träning då för dem körde en spännande övning så jag blev lite "inne" i deras spel. sen ringer natta så jag sprang och öppnade ;p
vi kollade klart på träningen, sen efter väntade vi på tommy sötn. så sitter jag på golvet och så kommer deras tränare , jag ba : har du sett mig nångång? jag var blond förut! :D
så han började skratta åt mig och så sa han : jo det har jag. och jag vet att du var blond !
haha. så jag satt där på golvet och skrev sms. men sen gick vi hem, jag sprang slalom på bilvägen, så frågade tommy natta : vet du vad hon har ätit ?
hahahahaha. tackdå din tönt ! :D
sen kom vi ner till centurm, och där träffade tommy någon kompis, som typ stog och skakade, så jag och natta höll på att börja garva åt honom, fast vi höll oss lite !
juste !! på deras träning var det en kille som sköt , så när har skjuter så ramlar han, och jag ba : här tar vi i för kung och fosterland !
haha. usch alltså, :)
nej det var bara det ;)<3 / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0