dream.

jag vill hålla dej nära, ha dej här hos mig. höra orden jag-älskar-dej
Jag börjar inlägget så.. är lite sårbar eller hur jag ska säga.
träningen gick bra, pallar inte skriva om det.
Men imorgon är det fredag *happy sunshine*
Ska duscha efter dethära inlägget. sen ta bort allt från min säng, och sen sova.
haha , det är ju djurgården - aik. och det ligger en sportbar neranför mig. så när dem gör mål tex. så skriker hela baren typ och jag bara flyger upp. håller på att kissa på mig hela tiden , hahahah ! xD
1-1 står det tror jag. håller mig uppkopplad på nätet, heh ! :)
nej det blev intressant, måste kolla vidare.
puss / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0