eftermiddag.

Tjaaaoo !
91orna gick vidare till final ! fyfan vad jag blev glad. slapp tommy lacka sönder i bilen hem, yey !
dem vann mot täby med 3-2 typ ? det fanns ingen klocka dära.. skit jobbigt.
det är final på lördag. måste se, ;)
Jag har ny plattång nu. jag skulle prova den, tror ni inte att jag bränner mig på handen då ? .. åh, jag har skit ont men jag klarar mig ändå. :p
haha, jag sitter och dunkar calle´s låt på peah , sämst men ändå bra ? .. haha, det funkar.
jag vet inte vad jag ska göra nu, ska vväl ringa någon ..
måste bara påminna alla att angelica är sämst på att svara på sms, haha sorry älskl <3
nejmen jag ska gå och käka något nu, håller på att hungra ihjäl. käkade ändå för tjugo minuter sen .. :s
puss / l

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0