fredag.

heeeeeeeeej !
det blir nog ett ganska långt inlägg. så ni vet (a)
haha. jag sitter här med jessica som ska sova hos mig. det är trevligt de ;p
inatt hade jag mardrömmar .. :( drömde att simon dog ;'( seriöst inte kul .. vaknar halv fyra , helt kallsvettig och söndergråten.. men det gick ju över. (a)
jag fick tillbaka mitt teknik prov idag också. godkänt ! fick tillbaka mitt so prov - godkänt ! fyfan va glad jag är ! :'D
jag och jessica har cyklat som dårar idag. haha, men kul vare ! :)
jag börjar bli emo säger jessica :| omg ..
vi har sjungt singstar också , eller sjung stjärna. hahahah x'd oh my blogg ! :D
juste. jessicas farsa hade någon jättestor gummiboll som vi stog och bollade med i vardagsrummet. så kollade hennes grannar lite snett på oss. haha. same shit ! :D
nu ska jag lyssna vidare på musik . puss på eeeer ! <3

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahha låter som ni har haft kul :P

2008-04-04 @ 23:30:38
URL: http://lisaslisa.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0