ge upp ..

nu sitter jag hära. solen lyser igen, förut regnade det. haha bestämm dig ! :'D
jag har skrivit in massor av skit i kalendern , haha :p
nu sitter jag och pratar i telefonen med josefine, trevligt är det !
den enda på jorden som kan vara social med mig nu.
till min stora skräck har jag en finne på näsan, som är röd som ett jävla ros ! haha ( tack josefine för ordet ros :p ) den gör ont också .. :( inte kul..
min katt sover och jag är trött. måste sova lite, men då kommer jag inte kunna sova inatt..
snart kommer min mami hem (a)
då blir det sällskap här hemma, hatar att inte ha något och göra..
men jag har lovat mig själv att försöka hitta på något ! :D
det är ju föfan bajen - aik idag ! hähä (aa)
ska hämta en cola nu, vi hörs xp

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0